Bine ati Venit

Fiecare zi sa iti fie mai buna si viata mai frumoasa

marți, 1 septembrie 2009

tu esti

Tu eşti suflare a lui Dumnezeu
Cobori uşor din cer pe-un zmeu.
Tu eşti ce n-am gasit din mii şi mii
Dar am ales să te iubesc cât mii şi mii.

Tu eşti odorul scump primit în dar ,iubite suflete,
Din lacrimi dulci cu rugăciuni smerite,
Tu eşti plinirea mea din suflet
Şi inima de carne în aur mi-ai spoit.

Tu eşti încununată de soare neapus
Răsari la întristări şi bucurie mi-ai adus,
Tu eşti un înger,trupul ţi-e cătuşe
Ce le dezleg cu-a mea nepreţuită iubire.

Tu eşti surâsul primăverii
Un ghiocel plecat,petale albe din visul dăruirii,
Tu eşti mereu,iubirea ta-i ca vântul,sintământul
Ciudat de frumos,n-o văd,o simt tot trupul, sufletul.

Un comentariu:

  1. superbe poezii... apropo am luat si eu id tau :d... sper sa nu te deranjeze si sper sa vorbim.poop Mihai

    RăspundețiȘtergere