Bine ati Venit

Fiecare zi sa iti fie mai buna si viata mai frumoasa

marți, 1 septembrie 2009

te-am gasit

Cu gingaşe mişcări privesc în jur,
Aud din depărtări, uşor,un glas
Cum curge lin pârâul printre stânci
Aşa-mi străpunge sufletul al tău suspin.

Te găsesc între lumile necunoscute,
Te iau cu mine oriunde-aş merge,
Cum soarele îşi poartă cu el a sale raze,
Te port cu mine-n gând cum stelele se-aprind în noapte.

Buchet de trandafiri aş vrea să-ţi dăruiesc,
Dar eu pe mine mi te dăruiesc
Boboc de suflet acoperit de rouă lăcrimată
Din bucuria dimineţilor ce eu cu tine le petrec.

Te port în gând cum ceru-al său albastru,
Te port în inimă cum soarele a sa lumină,
Te port în suflet cum îngerul cu aripile sale mă poartă-n lume,
Te port în a mea fiinţă cum vântu-adie la fiecare-a-ta mişcare.

Mi-au spus şi munţii că eşti cu sufletul mai sus ca ei
Mi-au spus şi stâncile că eşti cu trupul mai tare decât ele
Mi-au spus şi florile că din mireasma ta îşi iau a lor odor
Mi-au spus şi îngerii că eşti mai sfântă decât ei.

În dimineţi te-alint c-o sărutare
În nopţi te odihneşti în ale mele braţe
Iar zilele ce le petreci cu mine
Sunt raze de lumină ce duc spre veşnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu