Bine ati Venit

Fiecare zi sa iti fie mai buna si viata mai frumoasa

marți, 1 septembrie 2009

jertfire

De ce în jurul meu

E mare chin şi dor?

De ce în fiecare spin

Atârnă câte-un suflet gol?

Să-mi dau răspuns

În stare nu-s

Sunt plin de chin

De dorul cui să mai suspin?

Mi-e teamă să-ţi fac un bine

Să-ţi dau a mea iubire.

De sus, de sus, de colo sus

Un înger tot mereu mi-a spus

Să fiu un om cum n-am mai fost

Să fiu un om ce-i plin de dor

Şi-n inimă-i tresare

Un gând de împăcare

Şi-o lacrimă ce-n ea răsare

Tristeţe,bucurie mare.

Dar cei mai sfantă decât toate?

Iubirea , ce-n inimă îşi face

Un loc de cinste şi jertfire

Ca cel ce vine langă tine

Să fie-n inimă ca tine

Un soare ce niciodată nu apune

Jertfire scumpă din iubire

Ce duce-n veşnicie

Acum în suflet o păstrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu