Bine ati Venit

Fiecare zi sa iti fie mai buna si viata mai frumoasa

marți, 1 septembrie 2009

iubirea


Clipa în care te-am întâlnit zburând pe valuri de vânt
Încercam să te prind cu mâini încordate de tine
Prin faptul că vroiai să te găseşti la mine în suflet
Curaj m-ai învăţat şi clipa dintâi ai făcut-o nesfârşită.

Primul pas ce l-am făcut spre viaţă a fost unul mare
Nu te-am călcat, nici nu am păşit peste tine fără teamă
Mai întâi te-am cules şi te-am ales să-mi fii mai aproape
Căci tu adevărata-mplinire îmi eşti , nu m-ai părăsit niciodată.

Când chinul îndată alunga tot ce era în jurul meu
Când fericirea îmi cuprindea fiinţa şi luminam fără rază
Mi-ai fost mai aproape ca mine însumi în clipele-acelea
Şi încă simt că fără tine viaţa ar fi prea uşoară trăind în nepăsare.

Mulţi vorbesc despre tine şi te compromit din neştiinţă
Tu eşti mai adâncă ca marea şi ca tot universul
Pană la capăt voi merge cu tine, chiar dacă nu se va sfârşi
Căci tu îmi eşti scrisă de tine în suflet , IUBIREA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu